piatok, 20. novembra 2015

Mangová ovsená kaša s pistáciami



Ovsené kaše sú moje raňajkové stálice. S príchodom sychravejších dní a chladných rán sa mi žiadajú stále viac. Aby som sa ich však neprejedla, snažím sa kombinovať a striedať rôzne ovocie a oriešky. Výhodou takýchto raňajok je, že sú rýchle, sýte a dodajú Vám množstvo energie do nového dňa. Vďaka spoločnosti alpro som mala možnosť ochutnať ich rastlinné nápoje. Tentokrát padla voľba na alpro ovsený nápoj a musím povedať, že mi kaša veľmi chutila. Je to príjemná zmena, kedže si vločky zväčša zalievam iba s vodou.
Kašu si môžete osladiť javorovým sirupom, medom alebo rozmačkaným banánom. Vločky si namáčam deň vopred, kôli ich lepšej stráviteľnosti. Taktiež je dobré namáčať aj ľanové semiačka.

Suroviny na jednu porciu:
50 g jemných ovsených vločiek
10 g mletých ľanových semiačok
200 ml alpro ovsený nápoj
200 – 250 ml vody
100 g mango
10 g nesolené pistácie
škorica


Postup:
Do uzatvárateľnej nádoby nasypem ovsené vločky, mleté ľanové semiačka a zalejem ich ovseným nápojov alpro. Premiešam a dám do chladničky. Na druhý deň ráno dám napučané vločky do menšieho kastrólika a varím na miernom plameni. Počas varenia pridávam potrebné množstvo vody a varím do požadovanej konzistencii. Teplom vločky siakajú viac tekutín. Uvarenú kašu prelejem do misky, posypem škoricou a pridám ovocie a oriešky. Tentokrát som použila mango a sekané pistácie. 
 
 
 Dobrú chuť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára