piatok, 21. augusta 2015

Chrumkavé mandľové wafle

Milý priatelia, v rámci spolupráce so spoločnostou alpro a ich projektom alpro varí s foodblogermi, kde sme mali možnosť otestovať ich rastlinné nápoje, vám prinášam ďalší recept, kde som využila alpro mandľový nápoj. Tento nápoj som už využila na prípravu ovsenej kaše, recept nájdete tu: mandľová ovsená kaša a tentokrát som ho využila na prípravu waflí.
Suroviny (na 8 ks):
1 a ½ hrnčeka ovsenej múky (pomleté ovsené vločky)
1 pudingový prášok (Zlatý klas, 40g)
1 a ½ hrnčeka mandľového nápoja ALPRO
2 vajíčka
3 PL kokosového oleja
1 a ½ ČL vanilkovej arómy
3 ČL prášku do pečiva
2 ČL citrónovej šťavy
nastrúhaná kôra z jedného menšieho citróna
štipka soli

Postup:
Do stredne veľkej misy vsypeme všetky suché suroviny (múku, pudingový prášok, prášok do pečiva, štipku soli a citrónovú kôru). V druhej miske vymiešame mandľový nápoj s vajíčkami, pridáme vanilkovú arómu i citrónovú šťavu. Vajíčkovu zmes vlejeme do sypkej zmesi, premiešame a na záver pridáme rozpustený kokosový olej. Necháme 15 minút postáť. Cesto by malo byť  hustejšie. Ak by bolo príliž husté, pridáme vodu, ak riedke, pridáme trošku ovsenej múky.Cukor som nepridávala kedže nápoj už sladený je.

Rozohrejeme si waflovač a naberačkou nalejeme primerané množstvo cesta. Po upečení necháme wafle vychladnúť na kuchynskej mriežke.
Ja som ich podávala s banánom, černicami, čerešňami, nasekanými mandľami a horkou čokoládou.

Tipy na servírovanie:
Obľúbené ovocie, nasekané orechy, horká čokoláda
Ovocie, šľahačka/tvaroh/jogurt,  čokoládový toping (horká čokoláda rozpustená s kokosovým olejom)
Arašidové maslo a banán
 
 
 
 
Dobrú chuť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára